The sweetest condition

HaaalliHaallååå! Tilda hjälpte mig att inse hur länge sen det var jag gjorde ett inlägg så jag passade på att skriva nu när jag inte har bättre för mig :) Idagidagidag har vi haft teater för sista gången(TACK GODE GUD!)sen kommer jag inte ihåg så mycket, för idag har jag varit mer flumm än vad jag är alla andra dagar men det var kul ändå :D Helgen var jätte trevlig btw bara lite för mycke flumm. Och och och just nu sitter jag och lyssnar på lite härlig musik som är härlig(och bra) HÄLSA. Jag ogillar en gubbe som heter Tomas Larsson och jobbar på öp, kul va? yeye nu måste jag fan sova annars blir jag.. majs(kom inte på vad jag skulle skriva). Kan ju oxå säga att det var eran finaste, käraste Axel som har bloggat denna vackra inlägg.. för er grodhoppande hestar som inte fatta det:D Hare Gött <33 Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0