Happy Halloween!

Hejhallå gott folk! Jaaa det är sisåhär att igår var det halloween fezt, and it was awsome:) Jag var jätte fin.. men det är jag ju dock alltid :D Bjuder tillochmed på en röd bild för första gången i min blogg karriär.. Annars då? jodå bara bra med tanke på att man har lov i en hel jävla vecka :D Och om ni vill veta så har bandet Senses Fail släppt ett nyss album(AWSOME POWER) Men nu är det såhär att jag är jätte trött sen gårdagens händelser och så måste jag duscha.. så jag antar att detta är farväl för denna gång.. men det kommer fler gånger, men innan jag säger hejdå vill jag bara säga till var och en av er storsnasare och annat folk som läser detta, Ha ett bra och gött lov :D from the A to the X to the E to the L.. AXEL <3 :D

Kommentarer
Postat av: Storsnasen-Assar

Heej Axxxxwel [xXx] :D :P xD

2010-11-10 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0